Thursday, January 15, 2009

double sadness

1st sadness
aku kehilangan hp nokia-ku(hp suami-ku sebenarnya) di library KKM hari ini
dh lama ia dgn aku
dr kat uni aku pedo,jaga elok2 tak bg hilang
tp sudah tertulis ia akan meninggalkan aku hari ini
sedih yg tidak terhingga nih!

2nd sadness
dalam 17 orang yg dpt KKM, aku sorang je kene g HKL
Linda stay kat kementerian, Nana balik Johor
sedih sbb xdapat same tempat ngn Linda :(
*xdapat aku nak merasa puding hg bt, Linda!*
jumpa masa exam je lah.huhu..

pn linda & puan ummi :p

dalam sedih2 suka jugak dapat HKL
1st of coz la sbb dekat ngn umah =)
2nd, dok spital sng nk mintak MC(blom keje dh pk nk MC?ish2..)
3rd, harap2 senang nak bt check-up kalo 'ter-pregnant'

p/s:menu lunch=nasi+kerabu perut+telo masin+kerabu mangga=Rm4-ttp murah dr B2!(nak jugak ckp psl harga kat cafe tuh! :p)

6 comments:

  1. pn linda?? da kawin ke? br je nk ngorat..hehe

    ReplyDelete
  2. ngok punye lyter. pfffft.

    bgus2 dkt keje kt hkl.. bole bg aku mc jugak.. hahaha.. lambat lg ke nk terrr? huu..

    ReplyDelete
  3. huishh..menggatal plak incik lyter ni..
    err,aku nk mc gak..
    ummi,cepat2 la terr..hehehee

    ReplyDelete
  4. lyter:
    laki mmg gatai!

    miss:
    ko g klinik je beli MC :p
    terr yg 1 itu kutunggu dgn sabar.huhu..

    azie:
    ko lempang je si lyter 2.
    xpon ko pon ushar la artis2 kt astro 2.baru die tau!haha..

    ReplyDelete
  5. weii...lapaqq puding honey dew hang tuu

    ReplyDelete
  6. klo aku bt insyaAllah aku igt kat hg.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...