Tuesday, January 13, 2009

hari ini

pegi lapor diri
suspen menanti posting yg hujung2 baru dapat tau!
keputusannya aku ke sana:
M.O.H

adakah aku gembira kerana tak perlu bergaduh dgn makcix cafe yg bengong itu?
atau aku sedih sbb jauh dr kawan2?
apa-apa saja
yg penting,aja2 fighting!


mase nk amek surat neves mcm nk amek scroll mase konvo :p
ye la..kene naik sorang2 amek
batch kali ni dato 2 nak bg sorang2 pulekk

itu ialah kak maziah :)


selesai semua singgah rumah noni dan dapat nih:
it's sushi!

dh lame x makan sushi dr air tgn noni :D
kali terakhir makan ialah semasa sama2 bt kat pantry(hish..kenangan itu!)
itu pon noni yg bersungguh buat(azza bole jugak kot?)
yg lain hanya hangat2 tahi ayam.haha..(itu perkara biasa)

3 comments:

  1. sushi noni bt utk umi nmpk better than yesterday. aku gulung pun jadi buruk semalam.. sedapkan.. air tangan tu beb..

    ReplyDelete
  2. oi..mkn sushi x ajak..mencinyeee!huahuahua...

    ReplyDelete
  3. d.o.n.a.t:
    sedappp...wala lah!

    miss_slum:
    bukan aku yg buat.so xleh nk offer.
    len kali mintak kt tukang buat :p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...