Wednesday, February 25, 2009

butterscotch*updated*

**ini laporan yang baru diterima.roti ini hanya sampai di kedai-kedai setiap isnin dan khamis sahaja! jadi sesiapa yang craving macam aku harus tunggu lori gardenia di kedai-kedai berhampiran kerana roti tersebut tidak akan menunggu kita. akak kat ofis aku sampai kena booked kat kedai untuk beli roti ni. memang ia menjadi phenomenon di seluruh negara.dan ia bukanlah disebabkan blog aku.haha...**

sudahkah anda mencuba produk terbaru dr gardenia ini?

roti yg (agak) menjadi phenomenon di CTM

i falling in love at the first bite! (maaf,aku agak hiperbola)
tp serius sedap gile
tak tau nak gambarkan sedap mcm mana
mungkin org yg dh kawen tau mcm mana sedapnya(oopss..aku terbawa2 ayat YM dgn emmy)


sebelum ni tgk kat kedai xde nafsu pon nak rase
tp ari2 dtg ofis akak2 juruteknik sume layan roti ni mase breakfast
dealernya ialah kak norlia(skali beli 2 3 bungkus!)
melihat fenomena yg agak luar biasa itu aku pon dgn nekad mau mencobanya (coba kau coba,kalo tak caya)
at the first bite, i fall in love =)

jd kena sanggup bayar Rm4 for 12 slice
barang baik,harga pon baik


**disebabkan 2sachet nescafe utk breakfast, aku xdpt tido mase break.so,here i'm-blog again! :p**

22 comments:

  1. pergh.."mungkin org yg dh kawen tau mcm mana sedapnya(oopss..aku terbawa2 ayat YM dgn emmy)"..cuba memburukkan name aku ker nie?..haha..

    ReplyDelete
  2. itu sebenarnya nk menyatakan betapa 'HANYA KAU YG MEMAHAMI AKU!' dalam versi yg lebih abstrak.

    ada kaitan ke?

    ReplyDelete
  3. ada la kaitannye..perkataan "SEDAP" n terbawa2 ngan ayat ym dgn emmy...nmpk sgt ko suke ckp biru tua ngan aku..hahaha..:P

    ReplyDelete
  4. biru tua?aku igt ayat2 aku tu ala2 biru turquoise je.haha..


    ngn ko je aku menjadi matang.cewahh..

    ReplyDelete
  5. ummi,
    roti ni sdp sgt ker
    der pe jer
    ader kismis ka

    ReplyDelete
  6. mmg sedap sangat
    kan dh ckp coba kau coba

    yupp..ada kismis.tp klo xda kosmis 2 pon sedap jugak

    jd dapatkan di pasaran sekarang!

    :D

    ReplyDelete
  7. rasa mcm ada mkn yg ada kismis tp butterscotch ni ada butter ke?

    aku cuba membayangkan kesedapannya..

    ReplyDelete
  8. ia adalah sejenis roti butter+kismis.
    tp kismis xla byk sgt,hanya sipi2 saja.huhu...
    sbb name pon butterscotch.jd butter la yg lebih.

    tu pendapat aku semata2.sbb sedap sgt,xdan aku nk kaji lebih2.makan x hengat.haha...

    ReplyDelete
  9. masa mula-mula keluar, hari-hari makan. sekarang dah bosan hehehehehehe.

    yang cokelt pun sedap juga.

    ReplyDelete
  10. sbb sdp jd tamak.hari2mau.
    lama2 mungkin bosan.
    tp umi baru lg try.so,masih xcited.haha..


    ok,nnt try yg cekelat plak
    :D

    ReplyDelete
  11. sila2 try...jgn ragu2 mmg sedap...bdk2 claz i mmg i promote...siap bwk 1plastik jln2 g claz...huhuhuhu....mari2 mkn butterscotch...."sungguh enak dimkn egitu saja"

    ReplyDelete
  12. hehe jgn xtau..disbbkan baca blog ummi ni..td g pasaraya dkt umah,try usya2 roti ni...tp hampa sbb xde pn..huhu tp akan kucari lg nti..
    penagan blog ummi!!

    ReplyDelete
  13. s.h.e:
    ni baru btol2 enak dimakan begitu saja ;p

    suria:
    gardenia kne bayar utk iklan percuma ini.huhu..

    mmg pon suria.ummi dh byk ari cari.kedai yg ummi p semua abis.haih!
    sgt la laku.

    ReplyDelete
  14. ye lah sheila,
    td pun g kedai cr
    tp dah abes
    hebat penangan iklan ummi ni

    ReplyDelete
  15. aku pon dh 3ari cari.
    xdpt2 lg.
    mengidam2!haha..

    ReplyDelete
  16. ummi mengidam????
    hmmm

    ReplyDelete
  17. Saiful:
    ramainya yang terpengaruh
    :D


    liyana:
    errr...jgn dipikirin yang bukan2.

    ReplyDelete
  18. wooo..mmg ho liau!da test da..:D

    ReplyDelete
  19. liyana...aku mmg dh mkn roti nie b4 iklan kt blog ummi..tu pon sbb aku terbaca kt blog kwn aku...huhuhuhu....tp mmg hebat penangan butterscotch nie...asa mula2 kuar mesti mau mkn hari2...huhuhu...

    ReplyDelete
  20. miss_slum:
    utk lebih ho liau makanlah semasa ko sedang kebulur setelah 8jam proses dan menatap CAMS tanpa henti.haha...


    s.h.e:
    nape ko tak iklankan kat blog ko dulu?tak la dah lame baru aku dapat tau.huhu...

    ReplyDelete
  21. aku nk pi beli la roti tu ptg ni.
    ni umie punya psai dok eklan kat aku..hahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...