Thursday, February 5, 2009

entri rojak

kt ofis liyana YM ckp nk kirim barang ke kg
so,dia nk dtg umah mlm ni
zana pon msg benda yg sama(aku jd cm fedex plak :D)
dia pon nak mai mlm ni

keluar ofis 5.30 sbb nk bereskan kerja sblum cuti
minggu ni aku merempit sbb oji keja mlm
dpt lari dr jem 3hari pon dh kira ok
akibat buruknya kami basah ptg td(tp best.huk2..)

sbb kami naik kereta tanpa bumbung :p


kerana penat aku hanya tapaw nasi kukus depan texas
sgt tidak senonoh jamu tetamu nasi bungkus
xbrani org nk mai umah aku dh.haha..

masa tgh membeli ada la 1 pakcik ni yg kekwat(btol ke penggunaannya dlm ayat nih?ni word dr sheila)
adik 2 terletak sambal dlm nasi pon nak bising
sampai pegi cancel trus.boleh je kalau soh adik 2 buat baru
bukan besar sgt pon salah org 2 yg nak marah2 sampai cm2 skali

mmg dlm dunia ni mcm2 ragam org kita jumpa
kadang2 naik menyampah ngn perangai org yg tah hapa2
tp itu juga boleh mematangkan kita
aku rasa aku pon dh makin matang skarang
seb tego aku dh lain
mlm ni liyana & zana mai rumah pon aku rasa aku dh lain
aku & org2 tertentu sja yg tau aku dh lain
lain-lain(org) xkan tau apa yg lain(confused!)
lain kali aku taip lg
semoga berjumpa di lain hari
bai.

7 comments:

  1. memang la len dah ang tu dgn zana status puan dah
    aku still cik
    ha ha ha
    der yg tak len dr ang
    still tak tau hidang makanan kat tetamu...
    pe daaa
    selama ni laki ang mesti ambik sendri kan
    cian dier
    ni lg satu
    mcm mana ang leh kwen ni
    wat air pun tak tau rasa...
    ha ha
    tetamu lak kena rasa....
    ha ha
    kantoi

    ReplyDelete
  2. erkk...liyana,awat yg hg bg PUAN ummi nie kantoi??..apada cover sket kwn2....(uhuk2...ummi wat air mesti suruh u try kn liyana;p..heheh)...

    **btw,ummi btol la ayat KEKWAT TU....sungguh sesuai digunakn utk pcik yg kekwat tu;).....

    ReplyDelete
  3. ummi..lain kali hg nsht cket pakcik tu..pegang bahu dia dgn dua2 belah tgn..mata mu pandang matanya(jgn smpi jatuh cinta plak)..hehe..smbil ucapkan kata2.."pakcik2,Beristifarlah..kubo kata mari..rumah kata pergi..berbaik2lah sesama insan.."..haha..bole?

    ReplyDelete
  4. thank you for bloghopping into my blog! ehehe 12.02 tarikh keramat utk Geng. woooooot! Terima kasih atas your support! ^^

    ReplyDelete
  5. liyana:
    aku bkn xtau rasa la.cuma sblum 2 aku mkn benda manis.2 yg xsure rasa dia.kang tawaq hampa kata aku kedekut gula plak.mak aku pon puji aku bt ayaq tau!huhu...


    s.h.e:
    hg xyah caya ckp liyana 2 :D

    nsib baik betoi penggunaan dlm ayat.klo x,tak dpt markah penuh.haha..


    miss_slum:
    xlalu aku nk jatuh cinta ngn org cm2.huk2..
    tp bg aku mmg xpatot dia marah2 cm2.haih...mcm2 perangai la manusia nih.


    ida:
    jom ramai2 kita tengok GENG!
    tengok..tengok..tengok..

    ReplyDelete
  6. cis
    setakat wat ayaq pun nak dpt puji ka
    ha ha
    sah la ang ni

    ReplyDelete
  7. betoi la.ada org bt ayaq mmg xtau rasa apa.ada budak kat opis aku dulu dia bt ayaq sapa pon xbrani minum.haha...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...