Tuesday, February 24, 2009

get well soon!

poor heri
kecik2 dh kena chickenpox

dh terikut style zera ;D

ni yg bt aku terasa spt terdengar panggilan pulau
mau balik kampung!


ada ckp mlm ja dia *merap tak mau tidoq
badan panas tak surut2
(dh bg petua kurangkan panas badan kat ada :p)

kesian kalo budak kecik sakit
kita yg besaq ni pon tak selesa bila sakit
nikan pulak budak kecik
haih!


kalaulah boleh pindahkan sakit tu kat aku :(

akibat bz yg agak melampau, aku tidak dpt mem'blog' seaktif (bak kata kak u) dulu

4 comments:

  1. ups.
    sian nye die.

    umi nak ke sakit tu?
    baeknye mak ngah die ni.
    hehe

    ReplyDelete
  2. klo boleh kurangkan sakit dia apa salahnya kan?
    boleh MC

    :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...