Tuesday, March 24, 2009

bila takde kerja

bila kita single
people ask: takkan takde sape2?

bila kita couple
people ask: bila nak tunang?jangan tunggu lama-lama

bila kita tunang
people ask: bila nak kawen?

bila kita kawen
people ask: takde 'ape-ape' lagi ke?

bila kita dah ada anak
people ask: dah berapa anak?tak nak tambah lagi ke?

bila dah ramai anak tak tau orang tanya apa
lol

aku capek(walaupon aku juga sering mengajukan soalan yang sama)! korang?

6 comments:

  1. mulut orang bukan bule ditotop dong.
    makanye, jawab je: Ini serius!
    ahahah.
    sile lakukan tag!
    :P

    ReplyDelete
  2. tag dh buat la.
    yang lain tu tak paham.
    huhu..

    ReplyDelete
  3. ha ha
    manusia mana opernah puas
    satu sat nak dikoreknyer

    ReplyDelete
  4. aku rase soklan lepas dpt anak plak..nnti depa tanya..'ape rahsia subur sgt nie?'..haha..xpun soklannye..'x penat ke asyik beranak jek'..manusiakan x penah puas..hehe..:P

    ReplyDelete
  5. liyana:
    betol betol betol
    dah nama pon manusia kan?

    miss:
    aku rase aku pon slalu tnye ko salah 1 soklan tu.haha..

    miss_slum:
    aku pon terpk soklan tu.tp malas nk tulih.
    :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...