Thursday, March 19, 2009

ikan yang jahat

balik kerja semalam oji soh tengok ikan
then baru aku perasan yang ikan aku telah dibelasah oleh ikan oji
ganas betol kelisa sekor nih.biasa sungguh!memang nak kena babap
itulah dia kalau terlalu dimanjakan
kesian anak-anak ikan aku
dah la selalu dipinggirkan, kena belasah pulak :(

ikan yang jahat

kejadian ni berlaku bila oji exchange tempat puyu & kelisa jahat itu(kejam ke cakap ia jahat?)
sebelum pegi kerja aku pon tak perasan yang diorang telah dibelasah walaupon timbul kepelikan di minda kenapa ikan-ikan yang selalunya aktif itu dok berhimpit kat ceruk akuarium

inilah sebabnya mereka menjadi pasif

kesian ikan-ikanku :(

5 comments:

  1. ciannya ikan ang..
    beli la akuarium besar ckit
    jgn bg cmpur dgn ikan jahat tu

    ReplyDelete
  2. ada ja akuarium lg satu
    tp xda tempat nak letak
    kena cari kaki dulu

    ReplyDelete
  3. mcm ikan yg gila kuasa...apakah??ikan juga gila kuasa kah?tgh gila nk cop or tanda kwnsn tu kot ;p...

    ReplyDelete
  4. ko gulaikan ikan hubby ko nie..bio dia rase..jahat sgt..!huhu:)

    ReplyDelete
  5. s.h.e:
    ikan tu mmg chengei.pantang lepa.
    haha..

    miss_slum:
    nak gulaikan aku xlalu la nk makan.
    bg ko nak?
    *ngee*

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...