Saturday, March 7, 2009

peringatan kepada yang belum berkahwin

dikala bosan aku belek-belek balik gambar kawin dulu
something yang aku perasan gambar-gambar aku semuanya kepala senget
orang cakap kalau suka makan tengkuk ayam, masa bersanding nanti teleng kepala
aku rasa ada betulnya jugak;dah jadi kat aku pon!
aku dulu memang suka makan tengkuk ayam.huk2...

cuba cari yang kepala tak senget.tak de kan?

jadi kepada yang belum berkahwin, jangan makan tengkuk ayam
kalau tak jadi macam aku.huhu...

kalau boleh rasa macam nak kawin lagi skali
:D

8 comments:

  1. btoi ke mkn leher ayam kapla teleng?abes..kalo suke mkn dada ayam..nnti jd ape plak??hehe:P

    ReplyDelete
  2. betol la kot.kan aku dh bg contoh tu.
    kalo makan dada ayam, mendada la ko atas pelamin nnt.huk2..

    ReplyDelete
  3. hehe...xpa teleng2 pun..umi nampak sgt cantik aritu....
    Tp cptnya ms berlalu...dah nak setahun....

    ReplyDelete
  4. tu la pasal.cpt sungguh masa berlalu.
    cam tak caya je dah kawin.

    ;D

    ReplyDelete
  5. he he
    time kawen mesti cantik kan....ha ha..sape yg nak nmpk cantik,cepat2 la kwen...
    raja sehari tu....

    ReplyDelete
  6. liyana:
    hg pon cepat2 la kawen.
    takot nnt bertukaq org plak.huhu..

    ReplyDelete
  7. kak umi...dh kawin ker
    xjemput pon...waaa syoknyer dh kawin...huk3....
    k.umi keja kt putrajaya lagi ek...
    yup...mimi dh tkaq kementerian...terimalah mimi seadanya...haha

    ReplyDelete
  8. nak dekat setaun dh kawen.huhu..masa jumpa mimi dulu tgh bz urus pasal nk kawen la.sori ye lupa nak cakap.

    k.umi xkeja putrajaya dah.skang under KKM.kan kita satu kementerian.

    ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...