Thursday, July 9, 2009

what a tiring week!

jadual aku minggu ni:

isnin
meeting pagi & petang

selasa
meeting pagi & petang

rabu
meeting kat KKM satu hari. tapi aku tak p sbb selsema+pening kepala+sakit tekak. Awal2 pagi dah tercongok kat Klinik Kesihatan AU2.Nasib baik dapat MC.Tapi kesian kat Oji kena ganti aku p meeting.huhu..

khamis
pagi n petang bawak vendor untuk lawatan tapak.hampir semua klinik kena pegi untuk tengok kaunter & switches. semua vendor pakat tanya aku taknak balik tukar kasut ke (itulah padahnya bila pakai hi-heels.padal hal dah tau kena menapak.lenguh kaki kawe.huhu..)
petang aku follow sampai 2.30 saja sbb pukol 3 ada meeting lagi (betapa aku nak muntah dengan meeting2 nih!)

jumaat
setakat ni hanya pagi je ada meeting. petang belum tau.

kalo cam2 jadualnya masa bila aku nak buat kerja???
:((

p/s:bole mengupdate belog sbb baru lepas format laptop user.sementara tunggu scan virus amek peluang meluahkan perasaan.tengok.kerja juruteknik pon aku buat(kesian juruteknik kat sini buat keja keliling pinggang sbb dari 5orang dah tinggal 3orang je)..sob..sob..

0 chocolate bar left:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...