Thursday, October 1, 2009

alahai incik riz amin

alahai kawanku sorang nih
dah keluar melodi pulek
sebelum ni suam-suam kuku aje
keluar2 dah ada kontroversi ngan mak datin
pandai-pandai la jaga diri,oke!
'kami' tau kebenarannya

:D

time comot

time nurd :p

dapat jugak hg guna nama riz tu incik amin
dulu kat sekolah nak guna tak menjadi.hehe...

6 comments:

  1. haha...ni kalo gmbr ni msk majalah msti meletop ni kak umi...tau x dulu geng mimi pggil dia aper, kami pggil dia abg mcdonald sbb kasut dia mcm mcdonald tu...haha...jgn saman sy yer encik rizzzz...haha

    ReplyDelete
  2. kak u:
    kan dah terang lg bersuluh tu.haih!

    syamilia:
    a'ah..btol3..

    ReplyDelete
  3. omaigod..xtau la ni cite dh basi ke apa..tp aku baru tau la dia kuar melodi kt blog ko nie..apasal babe?

    btw,apa kebenarnya yg ko tahu?

    ReplyDelete
  4. perghh....ad lg gmbq abg amin sblom popular...hahahha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...