Friday, May 14, 2010

air mata seorang lelaki

buat pertama kalinya semalam aku melihat air mata seorang lelaki yang paling dekat dengan aku tumpah (tumpah ke?whutever...)

tiba-tiba teringat lagu ni:
buat kali pertama,ku melihat air matanya,sejakku kenali dia...
(lagu apa tah)

semuanya gara-gara terlampau menghayati episod akhir adamaya.haha...
ish3...tak sangka pulak en hubby begitu feeling
kadang2 tengok orang laki mengalirkan air mata memang comel.huhu...

tapi, sila jangan percaya dengan air mata lelaki jiwang karat
itu hanya lakonan plastik semata-mata!
sila percaya! :p

3 comments:

  1. baru aje tengok adamaya episod last..sbb smlm balik lewat..

    memang part last tuh menusuk kalbu...syahdu...

    saya pun menitik air mata

    ReplyDelete
  2. bila la laki aku nk keluaq ayaq mata.
    tapi masa aku bersalin anak 1st dulu, nmpak la mata dia merah2, tatau la terharu sbb tgk aku meneran ataupun ngantuk tggu aku dok meneran.
    hahahaha

    ReplyDelete
  3. zera:sedih la jugak.tp xde la sampai nangis.huhu...

    linda:betoi la tu dia sedih tgk hg meneran.pengorbanan seorang ibu tu.mau xsedih.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...