Monday, May 17, 2010

kuruskah?

semenjak dua menjak ni macam terpersan yang jam tangan aku yang dulunya agak ketat dah longgar sikit
bila pakai dah tak berpeluh
pregnant telah membuatkan aku kurus! lol
bos aku pon nampak aku dah kurus
biras aku plak tego yang aku nampak cengkung sikit
jadi, sape nak kurus sila mengandung! hikhik...

tapi masa 2nd check-up berat naik 1kg
tak faham kat mana naik, kat mana yang kurang.huhu...

tapi ramai yang cakap belum sampai masa lagi
tengok la masuk 5 or 6 bulan nanti selera makan macam mana
harap2 boleh telan dengan lancar :p

0 chocolate bar left:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...