Thursday, July 15, 2010

esen vanila

semalam alang-alang gi giant cari la bahan-bahan nak buat puding caramel. tiba-tiba je teringin nak makan hasil air tangan sendiri. huhu...
puas aku cari kat bahagian barang2 buat kek tu.
eh, apasal sume supermarket takde jual esen vanila ni. aritu cari kat jusco pon takde jugak. perisa pandan, strawberry, pisang, vanila, dll ade la. then ojie tolong carikan.

ojie: tu perisa vanila.
aku: orang nak cari esen vanila la.
ojie: ye la tu.
aku: jap nak tanya kawan (aku pon call Linda). Weh, esen vanila ngan perisa vanila sama ka?
linda: haa laa... sama la tu.
aku: laa... puas aku cari esen vanila :p
ojie: tengok, orang laki jugak tau!

hahaha... baruku tau. perisa=esen. puas aku cari botol yg ada label esen vanila!

5 comments:

  1. lawak la ang ni
    tu nsb bek tpon..klu tak..cr samapi kdh pun tk jumpa

    ReplyDelete
  2. keadaan sama sewaktu pertama kali kene beli esen vanilla time dulu kala...hahahaha....

    ReplyDelete
  3. hi...actualy liza google pasal esen vanilla so terjumpe blog ni...
    sm la story kita..puas cri asen vanilla tak jumpe..rupe2nya esen = flavor..haha...tq ngn entry ni:)

    ReplyDelete
  4. hahaha sama la dgn sy ni,sampai pening mencari esen.upenya sama makna..

    ReplyDelete
  5. Saya pn mcm tu gak.... sampai semua flavor sy ambik... buat lawak je kn.. hahajahaa

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...