Friday, July 9, 2010

jawab tag dari KKM

wahh..dah lama tak da orang tag. or aku tak perasan bahawa diri telah di'tag' sebab dah lama tak berbelog? tag ni aku jawab dari KKM sebab bosan tengah tunggu kak nad nak gi jalan2. hehe...

1. Thank and link the person that tagged you

thnx mimi kerana menge'tag'! dah lama xmain tag-tag.

2. Tag 15 bloggers you’ve recently discovered and think fantastic

banyaknya sampai 15. juz a few ja rasanya yg boleh di'tag' (tapi tak sure diorang ada masa nak jawab ke tak). Antaranya:

- Azza
- Linda
- Kak Nora
- Nonny
- Far
- Nurin
- Zera

3. Contact that blogs and let them know they’ve been tagged

i'll send pigeon to notify them. huhu...

4. State 7 things about yourself

1. setia pada yang satu :D

2. kuat nangis

3. sensitif (lebih kurang ngn no.2 la nih)

4. tak berapa reti nak marah2

5. kadang-kadang agak 'lazer'

6. ada masanya aku jadi sangat malas nak bercakap

7. mudah kesian kat orang. sebab tu aku senang kena tipu!

sekian terima kasih. nasib baik tag pendek je!

1 comment:

  1. nnt akan ku jawab bile berkesempatan...hehehehe...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...