Thursday, January 27, 2011

Apron

Akhirnya dapat jugak beli apron (apron je pon?) Dah lama mencari apron yang berkenan di mata, tapi tak jumpa2. Sebabnya tak mencari with full of soul and basket ;p

Tadi pegi meeting kat HQ. Kebetulan ada pulak sesi jualan penghabisan duit pekerja gomen kat bawah parcel E tuh. Otw balik terserempak (maksudnya, bukan I saja2 nak p jalan-jalan kat bawah tu ye!--->hilight untuk Ayah Naufal) ngan apron ni. RM7 jer.


Apron sangat diperlukan kerana yang namanya Ummi itu, bila basuh pinggan atau apa sahaja sesi cuci mencuci di dapur, bajunya akan basah lencun macam baru lepas mandi :)

Lagipon orang yang 'rajin' memasak macam aku ni perlulah ada apron.

p/s:tengok,pasal apron pon nak cite.mcm mana nak jadi informatif blogger supaya boleh dapat income nuffnang juta-juta. Kan Azza?

2 comments:

  1. hahaha.. nak tau ada je blog merepek dpt duit nuffnang riban-riban. so kite leh la tulis merepek2 dgn harapan dapat duit gak.

    nak bt blogwalking skg x sempat dah. ape yg ada kt blog list aku tu je la yg aku jenguk. kalau keje tmpt lama nak blogwalking smpi lebam pun boleh kot sbb bosan..hahaha

    ReplyDelete
  2. btol tu azza.

    lgpon blog kita, suka hati kita la kan kan.tak suka takyah baca.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...