Sunday, January 23, 2011

Naufal Hari Ini

Naufal hari ini!

Gambar sebelum beliau mula meragam.
Nampaknya ayah lagi sabar dari ibu dari segi menangani ragam Naufal.
Tahniah! Baru boleh buat adik Naufal.haha...

6 comments:

  1. yeaaa.....mama nak buat adik lagi..UMI!!!anak hang COMEIIIII

    - Kak nad -

    ReplyDelete
  2. nak keluar sorang ni pon tunggu 2 taun kak nad.adik Naufal xtau la bpe taun pulak.harap2 ada rezeki lagi.

    ReplyDelete
  3. amboi2..depa siap plann dh nk bg adik kat naufall..kekekeke

    ReplyDelete
  4. Umi..keluar dua taun pun berbaloiiii...comeiiii...
    Sya...planning tu penting...tapi kalau dah comei mcm ni...balun je laa
    -Kak Nad-

    ReplyDelete
  5. umi, jgn le wat adik naufal dulu.tggu aku nih haaa dl..penat aku nak kejar nnti..hahaha...!!

    ReplyDelete
  6. syalinda & kak nad:
    kena planning la.kalo tak kesian naufal kurang kasih sayang.huhu...tp kalo ter'accident' nak buat cana kan? ;p

    missnslum:
    wahh,adakah tekak aku akan merasa nasi minyak ko mi? :)

    takde masalah aku nak tunggu ko.tp buatnye skali ko dpt twins ke,triplets ke,kalah la aku.haha!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...