Monday, May 30, 2011

Tahniah Salma!


Yeyy... Salma menang! Tak sia-sia aku SMS.

Minggu lepas bila Salma tak berjaya masuk final dengan bergaya, aku complain kat Ayah Naufal. Pastu Ayah Naufal balas balik, demo tak undi dok complain pulak. Kali ni, buat pertama kali dalam hidup aku membazirkan kredit untuk program macam ni. Rasanya ni first & last kot.


Bukan apa, rasa sayang kalau dia tak menang. Lagipon, she deserved it! Dari Konsert Pengenalan lagi aku dah cakap, mesti dia ni menang ni. Sebab tu semalam nak sangat Salma menang. Walaupon undi tak banyak mana, at least menyumbang jugak ke arah kemenangan dia.


Mesti yang berjaya masuk final dengan bergaya tak puas hati.


Anyway, good luck Salma!


p/s:tiba-tiba jadi peminat fanatik pulak.huhu...

3 comments:

  1. Salma mmg patut menang..dia nangis gembira.. dalam masa yg sama aku geram kat abg Nass tu..

    ReplyDelete
  2. awat ngn abg nass tu?lepas tau salma menang trus tukaq channel.ayah naufal sibuk nak tgk kongsi.

    ReplyDelete
  3. ummi, ko siap hantar undi sms tuh...memang fanatik laaaa...hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...