Sunday, November 20, 2011

Tersentuh Hati

Tah kenapa rasa tak sedap hati. Still terbayang-bayang lagi muka naufal lepas kena marah ngan aku malam tadi. Bukan apa.suka sangat dia tarik specs aku. Dah tak larat nak elak. Dua tiga kali cakap jangan, tapi buat jugak. Keluaq jugak suara halilintar aku.


Dengan hi-notenya aku marah NAUFALLL!!!

Lepas tu terus dia buat muka sedih, tengok je kat tilam sambil gesel2 jari. Kejap2 kalih tengok aku. Dekat 5minit jugak macam tu. Lepas pujuk baru ok sket. Tu pon merajuk lagi agaknya. Awal je tido malam ni. Selalu paling awal pon 10.30 baru tido. Malam ni 9.45 dah tido.


Kesian anak ibu. Tu la. Sape soh tak dengar cakap.
posted from Bloggeroid

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...