Thursday, April 5, 2012

For Sale-Laku ke?

Tengah mengemas almari yang dah bertahun tak kemas. Ni pon kemas ala kadar sebab rase macam dah takde tempat nak simpan baju.

Tiba-tiba terjumpa baju masa muda remaja dulu. Masa potongan badan 20-18-20. Haha... Skarang hanya mampu menggayakan aje. Nak masuk dah tak muat. Look how fast I 'grow'.

Baju-baju yang agak sopan dah asingkan nak bagi kat anak sedara ku yang anak dara itu. Cumanya yang agak-agak seksa ni tak buleh bagi. Kang menjerit pulak mama dia. Tengah berkira-kira nak bako je baju-baju ni.







Dua baju cap Comma yang sempat pakai sekali je masa honeymoon dolu. Betapa kedingnya aku dulu. Ngeh..ngeh.



dulu S skarang XL lol



baju kesayangan.suka sgt bunga benang tu.

Nak buang sayang. Agak-agak kalo jual kat Mudah laku tak? Ke nak simpan kot-kot 10 tahun lagi aku kurus balik? Hahaha...
posted from Bloggeroid

3 comments:

  1. ummi.. aku rasa hang buleh pakai lagi la baju2 tuu..tak daklah hang bertukaq saiz sangat punnn..selim ja aku tengok aritu..

    ReplyDelete
  2. wah,statement hg seperti satu pujian yang tinggi melambung.haha...
    aku dah bg baju tu kat anak buah aku.igtkan yg tingkatan 1 tu pakai,rupanya yang darjah 2 yg pakai.gila beza aku dulu dan sekarang :(

    ReplyDelete
  3. hahahahahaa..tu diaaaaaaaaaa yang darjah 2 pakai baju2 tu..rugged sungguh budak2 la ni no..
    wei ummi, hang mmg kuruih dah weii, badan naik sat ja masa lepas pantang aritu, skrg dah kering balik dh aku tgk hang..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...