Saturday, July 14, 2012

1.9 Years Old

Harini bawak Naufal jenjalan ke Wangsa Walk. Saje je g sana kot2 Beiber ada kat sana lagi. Haha... Padahal kalau berlaga bahu pon aku tak kenal yang dia tu JB. Sadis kan?


Singgah makan sepotong kek kat SR sempena meraikan Naufal (konon la.padahal ibu yg terkinja2 nak makan.haha...)


Dan sebelum balik tapaw ni


sape boleh teka apakah ini? Sape teka dengan betul, ada hadiah misteri menanti. Tapi untuk 2 yang terawal je. Hehe...

Separuh habis kat Naufal sorang jer. Kemain kuat makan budak ni. Dah la kek pon 3/4 habis ke dia jer. Agak-agak gen kuat makan tu dari sapa la kan? Huhu... Makan banyak tapi tak gemuk2. Harap panjang je sampai orang ingat dia dah 3 tahun :D

Updated on 1/08/2012:
Itu adalah Subway :) dan saya dah hantar FM from Italy to those yang tinggalkan komen walaupon tak de jawapan yang betul sebab dah niatnak bagi.
posted from Bloggeroid

4 comments:

  1. Belum lg masuk wangsa walk. Lalu je.. bila agaknya nak masuk ;)
    Apa tu? Mcm salad je..
    Eloklah kuat makan badan tak naik :)

    ReplyDelete
  2. Gambar tu diambil lepas Naufal makan bahagian atasnye.agak2 ape benda yg ada salad,sos,mayo,mustard?byk clue tu.huhu...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...