Tuesday, July 17, 2012

Bonus Hari Raya

Pagi ni terdengar pasal Ceupacs nak cuba mintak bonus sempena Hari Raya. 
Maklumat lanjut baca SINI

Source: Bernama

Kalau ada 'gula-gula' Alhamdulillah. Kalau tak berharap pada tunggakan gajiku yang tak dapat-dapat lagi tu la. Dari bulan satu tertangguh. Haih!
Kalau tak dapat jugak bulan ni kena kasi gegar itu Unit Gaji!

12 comments:

  1. aku tanya HR KKM, dia kata tunggakan gaji insyaallah bulan ni dapat..ameennn

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku tanya servis pon depa ckp bulan ni.kalau tak dapat bln ni kena tunggu bln 9.

      Delete
  2. wahhh bezlah kalau dapatkan ;-)

    ReplyDelete
  3. wahh salam kenal jugak..
    sapalah agak²nya ibu kpd ibu naufal nih ya..sy kenal pa..cer bgtau sat..hehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau tengok balik entry2 lama ada gambaq mak.mana tau kot kenai.hehe...

      Delete
  4. lamanya tertangguh..kalau dpt sebelum raya..bestkan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu la.berharap sgt ni. dpt la buat duit raya.kalau xdpt mmg kejam la.

      Delete
  5. Salam perkenalan :)

    Harap2 ada la duit raya tahun ni :) heheeee..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...