Tuesday, July 17, 2012

Hulurkan Tangan Ringankan Beban

Terbaca entry pasal akak blogger ni kat blog Kak Atie. Tersentuh hati bila baca blog dia. Rupanya dah lama akak ni terlantar sakit. Tak pernah pulak aku tau pasal kisah dia sebelum ni (ye la, aku ni jarang nak BW. Skarang ni je rajin sikit.huhu...)

Harian Metro 12/02/2010
 
Entah macam mana la kita nanti yer? Semoga suami masih kekal di sisi walaupun kita tengah terlantar sakit (peringatan untuk Ayah Naufal nih!)
Lagi satu sangat kagum dengan anak-anak akak ni! Semoga Allah ringankan beban mereka.
 
Kepada yang nak membantu barang sepuluh dua:

MAYBANK
164034266923 (Haryani Binti Mat Hussin)

Blog

Kalau tak dapat bantu dengan wang ringgit, doakan yang terbaik buat mereka yer!

11 comments:

  1. As salam Syarni,

    Marya ada juga follow & baca coretan Haryani... Simpati dgn nasib dia tp sesungguhnya dia sgt2 tabah...

    ReplyDelete
  2. moga terus sabar dalam hadapi ujian Allah ..nanti ayu nak g terjah..huhu

    ReplyDelete
  3. Inilah yg sebaiknya. Sama-sama membantu. Semoga dia terus bertahan dan Allah selamatkan dia.

    ReplyDelete
  4. dah tengok dah blog kak yani tadi, moga kak yani kuat semangat!

    ReplyDelete
  5. Insyaallah...Moga sentiasa tabah menghadapi ujian dari Nya..:)

    ReplyDelete
  6. kesian akak tu ye.semoga diberi kekuatan.dan dimurah kan rezeki,diberi kesihatan yg baik!

    ReplyDelete
  7. sayu jer baca kisah akak ni kan..sy pn x sangka suaminya boleh tinggalkan dia camtu jer..x patut betul..

    ReplyDelete
  8. cian akak nihh, smg terus sabaq mghadapi ujian n dugaan Allah Taala..berat mata memandang berat lagi bahu memikul.. salam ramadhan ya :)

    ReplyDelete
  9. kesiannya....semoga diberi kekuatan.dan dimurah kan rezeki,diberi kesihatan yg baik!amin...

    ReplyDelete
  10. semoga beliau kuat semangat...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...