Friday, July 27, 2012

Kunci Fridge

Pencapaian Naufal malam ni:




Tangan dah sampai nak buka pintu fridge yang atas. Nasib baik Ayah Naufal dah borong kunci tu kat Ace Hardware dulu.


Sebelum ni kunci pintu bawah je. Skarang dua-dua kena kunci. Kalau tak asyik nak menyelongkar je kejenye. Inilah akibatnya kalau terlebih panjang. Huhu...

Selain fridge, laci dan almari pon kena kunci. Kalau tak memang rajin sangat la dia ni mengemas. Pantang lepa!




posted from Bloggeroid

8 comments:

  1. anak saya pun suka buka pintu peti ais :) asal masuk dapur, mesti buka pintu nak cari makanan hhuhu.

    ReplyDelete
  2. Iman pun dah pandai buka peti ais. Nak carilah kat ace hardware. Thx
    Nanti saya Email ya. Apakah itu? terkejut pula bila baca ;)

    ReplyDelete
  3. aku nk kena p ushaa jugak kunci peti ais tu...tak larat dok menempik kat anak2 aku...sampai brapa kali jahanam dah peti ais aku tu.

    ReplyDelete
  4. naufal dah semakin tinggi neh huhuhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...