Tuesday, July 24, 2012

Murtabak Yang Takde Kat KL

Makanan yang dicari Ayah Naufal setiap kali balik kampung ialah murtabak selain nasi kandaq. Kat KL dah takde kot orang buat murtabak macam ni.




Murtabak yang kaya dengan inti. Kat KL murtabaknye kaya dengan kulit yang tebal je. Heh.



Memang puas la makan. Tempat korang ado?
posted from Bloggeroid

17 comments:

  1. Hebatnya masak macam tu. Byk isi yg sedapkan? Brp pula harganya?

    ReplyDelete
    Replies
    1. harga 2.50 je :)
      yg penting puas makan isinye.huhu...

      Delete
  2. idok la hado..hehe..

    p/s: yaak dear,umah ayu yg dkt area mybank tu ja dear..hehe..roger2 lah manala tau lh berbuka skli..hihi..sis krja kt upm gk ka skrg?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Keje kat KL.kadang2 pegi sana jugak bila teringin nak makan nasi lemak or burger banjir kat tasik.kalau g meeting kat putrajaya,tengahari singgah beli nasi kat padang.hehe...

      Duduk situ dekat la nak g pasar ramadhan sri serdang ye.

      Delete
  3. wah...murtabak apakah ini....ramadhan ni memg murtabak menjadi pilihan hati :)

    ReplyDelete
  4. kalau kat kg saya mula2 rasa la inti daging n ayam. sok dah last2 banyak baawang je. mintak maaf penjual murtabak. hehe

    ReplyDelete
  5. Wah!! sedapnya murtabak..kalau kt sini memang inti sikit..

    ReplyDelete
  6. wwooo besarnye tmpt bako murtabak..

    ReplyDelete
  7. perrgghh!terliur tgk murtabak tu..niesa pn xpnh tgk.. selamat berpuasa!(^_^)

    ReplyDelete
  8. ala,,pic tak kuar pulak..~ baru je ngidam..hohoo

    ReplyDelete
  9. mmg betul pun...kat KL ni kulit je tebal...mahal pulak tu....huwaaaaa!!!

    ReplyDelete
  10. kat mana ni ibu naufal...besar dan panjangnya martabak dia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kat pasar changlun.kalau pegi bukit kayu hitam singgah la (",)

      yg besar n panjang tu diorang buat inti dulu.pastu akan potong kecik2 n balut ngn kulit.kat KL ni buat kulit dlu pastu baru tuang inti bawang sesudu.huhu...

      Delete
  11. kat kl ni mmg betul pun kulit jer tebal..

    ReplyDelete
  12. wahh..byknye..hoho...mesti sodap nie..~

    ReplyDelete
  13. banyak nyer murtabak.berderet2.memang sedaplah2 ek sampai banyakkk sekali buat

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...