Tuesday, July 3, 2012

Puasa Marathon

Lagi 2 minggu nak masuk Ramadhan. Puasa ganti tak habis lagi nih. Tinggal lagi 2 hari tu yang payah sangat nak habiskan. Masa banyak ok je boleh ganti. Lumrah manusia suka take for granted.

Semoga hari ni aku berjaya bertahan sampai berbuka. Jangan berbuka pukul 1 sudah. Konon-konon nak bangun sahur. Tapi bunyi alarm boleh pulak tidur balik. Nak sahur pon Maggi jer sebab dah takde apa kat rumah. Lama sangat dah periuk belanga aku tergantung. Tahun ni merupakan tahun malas masak aku. Boleh dikira berapa kali aku masak. Haha...

Tiba-tiba terbayang pulak Maggi kari dengan telur yang tak jadi tu. Sedapnya kuah Maggi yang dipekatkan dengan sos cili dan kicap. Ermm.... Marvelous! *sambil lap air liur*

Bertahanlah wahai perut moncetku!

6 comments:

  1. hahahaha..jangan dok pi lunch maggi kari pulak satgi..hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau lunch xnampak dah maggi kari.nampak ikan keli,ayam goreng segala la.

      Delete
  2. wei mana petua ang nk bg ank putih ni..ishh..aku dh la 8 bln dh ni...

    ReplyDelete
  3. jangan pura2 terminum air dalam peti lak. hihi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...