Wednesday, July 4, 2012

Supplement Untuk Naufal

Nak mintak pendapat mommies semua. Ada tak bagi supplement kat anak-anak? Kalau ada, apa supplement yang bagus yer? Especially untuk kuatkan immune anak.

Sekarang tengah mencari supplement untuk Naufal. Dia ni kerap sangat sakit. Tiap-tiap bulan mesti ada je. Tak demam, batuk or selsema. Belum masuk cirit ngan muntah. Nasib tak baik sebulan sampai 2 kali sakit. Yang aku perasan kalau pegi rumah pengasuh, ada orang lain sakit lepas tu dia pon akan kena jugak. Semalam tiba-tiba je kembung n demam panas. Masa hantar ok je. Kebetulan anak pengasuh tu pon demam. Aku suspect mesti jangkit ni. So lepas gi klinik bawak datang ofis sebab dia asyik nangis je. Macam tak nak pegi rumah pengasuh.


Keletihan ikut ibu gi ofis. Tak dan keluar HKL dah tertidur.

Ada kawan suggest bagi 4Life Transfer Factor Chewable Advanced Formula. Sesuai untuk tingkatkan daya imun dan IQ. 90 capsule RM207 (uyaiii...). Bila google ada la yang murah sikit dapat RM173.


Selain ni aku dah tak tau produk lain ( kot boleh dapat yang murah sikit :D )

14 comments:

  1. umi..klu anak kita.kita bg mkn scot emulsion yg putih tu.Alhamdulillah sesuai la ngan diorang.susah la nk dpt selsema dan batuk selepas amalkan mkn scot emulsion tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah bg scott emulsion yg oren tp dia batuk pulak lepas makan.itu yang tak bagi dah.stok banyak je kat rumah.

      Delete
  2. alahai sian lak tengok naufal..;-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. tolong doakan naufal sentiasa sihat ye

      Delete
  3. aku de copy paste kt link kt fb ang..ang tgk la

    ReplyDelete
  4. kecian tgk naufal....sedey plak rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq for drop by.doakan naufal sihat-sihat saje yer!

      Delete
  5. semoga naufal cepat sihat..sian tengok budak2 kalau sakit :'(

    ReplyDelete
  6. semuga naufal sembuh...akak pun tak berapa pasti juga..elok ty doktor sama..
    terima kasih dtg ke blog akak yer..salam kenalan

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada doc soh refer ke pead.tp nak try supplement dulu kot ok.

      Delete
  7. macam2 dah makanan budak skarang ni..mahal lagi hehe :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...