Thursday, July 12, 2012

Tertinggal Naufal Kat Rumah

Semalam sedar-sedar dah pukul 6.45. Alamak, dah lewat. Terus siap macam ribut. Kemas handbag, amek kunci kereta dan pecut ke ofis. On the way ke ofis baru teringat...


laa... Naufal kat rumah sorang-sorang. Sebab nak cepat boleh pulak tertinggal dia. Nak pusing balik takut lewat punch card. Hati cakap takpe lah, ayah Naufal balik keje pukul 7. Mesti Naufal tak bangun lagi.


Tiba-tiba....









Alamak...betul la dah lewat. Mimpi rupanya! Ciss....

p/s: macam mana la gamaknye kalau tertinggal betul2 kan? Kena fired dari jadi mak la. Haha...

13 comments:

  1. kalo tertinggal bebetul jgn peduli dgn punch kad!hehehehe...anak lagi penting!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau tertinggal betul2 harus pusing balik dan amek EL or MC je.huhu...

      Delete
  2. hahahha...nasib mimpi je nyue yg baca dah serius semacam je rs...kecian la naufal kat umah..heheheh nsb mimpi....naufal ag penting kak :)

    ReplyDelete
  3. wei, aku baru nak fire hang bila baca sekerat n3 ni..tergamak tinggal anak..hahahahahahahaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. mesti termimpi sbb aku slalu sgt fikir mcm mana la agaknya kalau tertinggal naufal.aku ni dah la pelupa.mcm tak mustahil terjadi.huhu...

      Delete
  4. blh pulak tertinggal..hehe..nasib baik mimpi...
    follower ke 56

    ReplyDelete
  5. hehehe mesti rasa penatkan walaupun mimpi ja..rasa cuak macam btl2..hihi

    ReplyDelete
  6. HAHAHA...TAKKAKN ANAK BOLEH TERTINGGAL...INGATKAN BETUL.RUPANYA SEKADAR MIMIPI...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...