Friday, August 3, 2012

Episod Akhir Dejavu Di Kinabalu

Semua dah tau endingnye kan? Puas hati ke tak? Aku tak puas hati sebab Nadira pilih Bazli. Penat je si Bazli tu kejar Ammar, ingatkan nak suruh si Ammar tu kawen ngan Nadira. Apeda... Yang si Nadira tu pulak ingatkan nak mati. Dua kali tak jadi mati rupanya. Heh! Dah tu tak tau pulak sape yang dermakan jantung kat Nadira. Conclusion aku: Ammar derma jantung kat Nadira, Ammar amek jantung Inara. Boleh? Haha...

Pagi ni dengar HotFM pon dok cerita pasal tu. Fafau pon tak puas hati ending dia. Sekapai ngan aku la. Haha... Diorang cakap ada ending kedua kat Tonton. Katanye kalau pilih Nadira pilih Ammar ending dia sedih. Kat ofis ni tak leh streaming pulak. Nak jugak tengok macam mana jadinya. Sape dah tengok? Cer citer...

7 comments:

  1. aku suka ending dia, walaupun macam tak brapa logik..laki aku kata..awat tak bagi jantung inara kat amar balik..hahahahahhaha..sapalah penderma jantung 3rd hand tu

    ReplyDelete
  2. Saya langsung tak tengok cite ni..so takde nak cakap apa la..hihihi

    ReplyDelete
  3. Emm..k.atie pon xtgkkkkk...sibuk dok depan juadah berbuka.hikhik

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...