Thursday, August 2, 2012

Potluck Pertama Di Ofis

Nak share gambar masa potluck kat ofis sehari sebelum puasa.Bila baca tajuk tu jangan salah faham yer. Kang ada yang ingat ktorang ber-potpet potluck di bulan puasa pulak. Sangatla terlambat untuk share. Tapi blog ni kan diari, kena masuk jugak la walaupon dah basi. Huhu...

Amaran: sila jangan terliur!
Tak sedap mana pon. Hehe..(padahal....)

 Dari kiri atas: Ikan goreng, kerabu suhun, sambal sotong, daging black paper

 Air tangan aku - ayam masak kicap :)
Yang sebelah tu ayam masak asam pedas air tangan Mama Mia. Memang mabeles!

 menu sihat :D

Dessert disediakan oleh anak teruna dan anak-anak dara.
Yang paling malu adalah bila satu-satunya anak teruna kat ofis ni bawak trifle ngko! mak pon tak reti pernah buat. Cayalah!

8 comments:

  1. wahh.wahh..meriah nayak tuk benda makan..:)

    ReplyDelete
  2. waa..wee..woo.. oh no! banyaknya makanan..

    akak saya dah dapat parcel dari akak. mekasih akak :) minggu ni balik kg boleh la bukak parcel tu. hehe

    ReplyDelete
  3. sedappppppppppnyaaaaaaaaaaa!!! ermmm hadoiii lagi 2 jam agi neh nak bukak puasa. hihihi

    btw. tengs bg pandangan kat saya ya :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...