Wednesday, October 17, 2012

Pemanggang Yang Ajaib


 


Grill sosej utk bekal ke PD last week. Memang best la. Nak-nak aku ni jenis tak makan kureng sikit ngan sosej goreng. Sebelum ada pemanggang ni asyik makan sosej rebus je. Huhu... Pemanggang tu aku beli kat sini

Yang ni pulak pemanggang cap Hj Ismail Group yg biras aku beli kat Langkawi bulan puasa haritu. Siap bawak pegi PD tuu. Kalau berjalan ngan biras aku ni memang segala benda dia nak bawak. Macam bawak rumah berjalan skali la. Haha...




ps:testing publish from blogger mobile nih
ps2:ekeleh...ade je gambo jadik kat bawah semua.esok la baru edit balik.pangkah la blogger ni.blogerdroid gak ok.

ps3:entry kembali normal setelah diedit di PC :p

6 comments:

  1. Replies
    1. Kat blog kak atie siap tunjuj bleh kukus kek coklat lg.lg ajaib.hihi...

      Delete
  2. Replies
    1. Aah.must have kitchen appliences nih.

      Delete
  3. oh....ajaibnye..hehehhe...makan sosej panggang memang sedap....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...